onsdag 14 oktober 2009

Nu kommer dom!!

http://www.village.se/
Våra nya fönster kom igår... och imorgon så kommer dom och sätter in dom!! fatta vad jag blev paff för jag trodde att det skulle bli i slutet av oktober början av november men HEJ vad fel jag hade. Detta betyder ju då att jag måste sy gardiner... för det måste man ju ha om man har ny fönster ELLER HUR?

Jag har kollat in ett par nya gardiner på VILLAGE men 199kr längden kändes lite saftigt!! Men de var super fina Svart botten och sedan var det ... nä jag kan inte beskriva dem. Men de kändes som lite gamla men ni ny tappning: Å vad jag svamlar. Jag hittade en bild på tyget på VILLAGES hemsida. Visst var det snyggt VILL HA VILL HA!
Men nu måste jag ner och kolla vad jag har för gardiner för nu ska det bli fint i mina nya fönster...

Inga kommentarer: