måndag 12 oktober 2009

Dödskallar!

Det är dödskallar som gäller för min son nu! Igår så var han på 5 års kalas och han inte komman innanför dörren så började han prata om att han ville att jag skulle rita en dödskalle på ett papper och han instruerade mig hur den skulle se ut och den skulle vara ben bakom sedan skulle det stå förbjudet under dödskallen. Jag ritade så gott som jag kunde, sedan så tejpades den upp han hanns dörr. Sedan så instruerade han mig att man INTE fick komma in i hans rum utan att knacka på dörren...
Jag frågade Anton vem som hade en sådan skylt på sin dörr? Det hade Ludvig storebror till han som fyllde år.Anton ser upp till Ludvig som är 8 år. Han är som en svans på honom när vi träffas och det är väl klart att Anton ville ha en likadan skylt han med.
Efter middagen så skulle det massproduceras dödskalle skyltar det skulle vara förbjudet att gå in i alla rum.... här har vi en skylten som sitter på vår toalett!

Inga kommentarer: