tisdag 13 oktober 2009

Knapp konkurs!

Igår så hann jag en liten sväng på stan.. hade läst fel på mitt schema trodde att jag skulle sluta kl.15 men det visade sig att jag slutade kl.13!! Jippi vilken överraskning! Det var en bra start på en vecka!!!!
Så jag störtade ner på stan och tok provade jeans hittade ett par som jag kunde klämma ner magen och rumpan i och jag kunde ANDAS ja, eller lite grann i alla fall! Sedan så hade jag lite tid över innan jag skulle hämta mina barn på förskolan så jag strosade ner efter Storgatan här i sundsvall och vad ser jag där?? TOTAL UT FÖRSÄLJNING!!!! Då är det en tygaffär som har gått i konkurs.
Jag gick in och oj oj oj vad mycket knappar de hade och till 50% rabatt på de flesta och en del kostade bara 50öre... Hallå !vad jag ville köpa.Det fanns alla möjligt färger och former här har ni ett foto på lite som jag inhandlade. Det blir bra nu i vinter när man ska scrappa...

Så ni som bor i närheten av Sundsvall... titta in på Fabriksstuvar på Storgatan och fynda knappar och band!

Inga kommentarer: