torsdag 15 oktober 2009

Nu blir det lite förändringar!!

Lite förändringar!
Blir det i vårt lilla hus. Nya fönster, jag kommer att få ett nytt skrivbord till mitt pysselhörn. Ett STORT som är i vinkel... jippi massor med plats blir det för mig att pyssla!!! Men först ska vi fixa till i våra fönster. Idag blev alla insatta och imorgon kommer det att sätta fönsterfoder. Hoppas att de blir klara så att jag kan putsa dem i helgen. Inte för att jag gillar att tvätta fönster... hatar det och med handen på hjärtat så har jag väl kanske putsat fönstren 4 gånger. (vi har bott i huset 5 år) MEN jag har haft hjälp av min kära mamma. och ett år så gjorde jag och några kompisar en kul grej! Vi samlades hos någon av oss och fixade och donade käkade lunch och hade trevligt. På så sätt så blev det lite nytta och nöje... så vi gick laget runt och fixade hos varandra. Ganska smart faktiskt. Undra varför vi slutade med det egentligen????

Men som sagt i helgen så blir det lite piff piff hemma hos oss!!

Inga kommentarer: