söndag 13 september 2009

Hjälp!!

Hjälp hjälp hjälp!
Vi ska dra in en ny kabel i huset... å gissa var vi ska borra och dra in den i huset?? Jo i min pysselhörna... Detta innebär att jag måste städa mitt lilla hörn. Eller städa kan jag väl egentligen inte kalla det jag flyttar och slänger saker från en hylla till en annan hylla. Jag blir galen på mig själv att jag ska samla och spara på allt. Men idag så rök massor med tyg. Buuu.... men nu så blir det rensning av av mitt pysselhörn. När man kommer ner så känns det lite som om man inte ser skogen för alla träden är i vägen. Det är för mycket ingen ordning har har papper till höger och vänster tyg huller om buller, det är påbörjade projekt här och där. Scrapbook verktyg och småprylar staplas på hög... och då menar jag på hög men stort H. Men nu ska det bli fint! Det kommer bara att ta ett tag innan det blir helt färdigt.

Planen är att ta städningen i två etapper ( det är seriöst det här)
Första etappen är nu gjord. En hylla är tömd och efter de har borrat och installerat vårt bredband ( nån fiber kabel).
Sen blir det etapp 2. Nytt skrivbord flytta lite hyllor och omorganisation Ska ladda mentalt så att jag kan slänga lite mer "kan vara bra att ha" saker. Allt detta för ett litet pysselhörn.
Å tänk vad kreativ jag kan vara sedan när allt är klart!!
// Erica

Inga kommentarer: