söndag 20 september 2009

Ett nytt prjekt som jag lyckade ro i land med!!

Jag lyckades med ett projekt till!! Nu har vi en ny stol i vår hall. För några veckor sedan så började jag jobba med stolen. Det var en stol och jag sprang över på Fyndlagret här i Sundsvall. Den var i utmärkt skick. Trä färgad med lite sniderier i ryggen. Det var en buntad sittdyna med korsstygns broderier på. Jag tror att jag betalade 80 el 90 kr för den.
Men sedan så hamnade den i källaren och bara stod där... som så många andra saker jag fyndar! Men när jag hade stor rensning blad våra saker så föll min blick på stolen och tänkte som så att:
-Här ska ska vi experimentera! Så med sandpapper, svart sprayfärg och lite tyg fick jag en fräck ny stol i hallen!
Jag blev jätte nöjd.
har nu börjat snegla på vårt skoställ och hatthylla....hm skade också få ett nytt utseende??
// Erica

1 kommentar:

Vera.m.fl sa...

Skitsnygg stol! Du är en händig filur du, med många strängar på din lyra!

Ska skruva möbler, måste bara in och hojta till om att du har fått en utmaning i min blogg :)

Slit den med hälsan *s*

Kram