fredag 28 augusti 2009

Stockholm, här kommer vi!!

Japp då har jag packat klart! Så nu blir det snart till att krypa ner i sängen får att tok sova några timmar innan klockan ringer.... så där trevligt kl:4.45. Tåget går 6.12 det blir lagomt trevligt. Men oj oj oj vad vi ska hinna mycket när vi är framme i Stockholm....
Vi, det är jag och min mamma. Vi har planerat att shoppa, mysa i gamla stan shoppa äta god middag och sedan slappa och ladda för Tjejmilen!!! (ha ha ha)

Tja det är med glimten i ögat som jag åker till Tjejmilen.... skulle nog kunna säga som så att jag är så otränad man kan vara och jag menar otränad! Har inte sprungit många meter de senaste 10 -15 åren... ja efter barn har man ju kutat efter men det handlar om 10-15 meter i stöten Så springa Tjejmilen...nä skulle inte tro det... Vi åker ner för att ta en liten "mamma dotter helg" Å en lååång lunkar promenad med vacker miljö å lite underhållning:)

Men nu så ska jag krypa ner under täcket och ladda och ladda för att orka stiga upp imorgon!!
// Erica

Inga kommentarer: