fredag 26 juni 2009

Ett nytt projekt kanske!

Ikväll har jag börjat packa lite inför resan upp till Piteå. Vi åker på lördag så fort vi är färdiga. Vi är inte allt för snabba på morgonen men före lunch bör vi ha kommit iväg. Sedan är det vi en packad TOYOTA och E4 uppåt. Det blir lite spännande å se hur det ska gå att åka med Frida. det kan bli många stopp men vi ska förbereda oss med diverse ät bart så vi kan ta lite små raster om det ska behövas. Väl framme i Piteå så ska vi umgås med mina nära och kära där uppe. Önskade bara att det inte var en begravning som vi ska upp till.... det är min mormor som ska begravas den 30 juni. Vi kommer att stanna några dagar extra men på fredagen så måste jag vara tillbaka i Sundsvall för att jobba igen.

Jag var inne och kollade lite på nätet och ramla över en jätte fin sida med otroligt fina virkade skapelser. Det var blomster kranser och bakelser och mössor, jag blev super sugen på att lära mig att virka. Det finns ju jättemycket som man kan göra om man kan vika.... ett nytt projekt kanske! Kolla in sidan det är helt otroligt! http://pennyshouse22.blogspot.com

Inga kommentarer: