onsdag 17 juni 2009

Det gäller ju att passa på när man får lite tid över att pyssla och fixa och dona. Har skickat in ett sk. Minnes ord om mormor så det kommer väl in i Piteå tidningen om någon dag. Det känns skönt att det blev klart. Jag tror att jag fick till det ganska bra. Jag blev då nöjd i alla fall.
Jag tittar på lite foton som ligger på datorn det är många vill jag lova. Vi måst ta tag i dem och framkalla lite typ 1500 kort blir det väl skulle jag gissa på rak arm. För det finns så många fina kort som man vill scrappa.... och förstoringar göra egna album till barnen och till familjen. Ja som sagt det finns många foton och dyrt lär det ju bli....
Här kommer ett litet axplock! Det är mycket foton på Frida men det är så att Anton blivit kamera skygg dyker undan så fort kameran kommer fram. Men jag ska börja lurpassa på honom.









Inga kommentarer: