måndag 24 maj 2010

Mars

Nä, nu är det dags för en uppdatering, det var väl 2 månader sedan sist! Så vi kör en kort summering.

Mars åkte vi till Björnrike med min mor och far. oj så kul vi hade det.
Det var skidåkning som gällde och det var ju ett tag sedan jag stod på skidor men man kom snabbt in i svängarna :) Men oj oj vad jag hade ont i fötterna, tredje dagen så kastade jag in handduken och min pappa fick ta över mina skidor. Jag kan ju tala om att jag var lite nervös när han åkte iväg. Det var väl 23 år sedan han stod på ett par slalomskidor. Men det gick bra, inga brutna ben.Under trippen så fyllde Anton och jag år, vi har den turen att fylla år på samma dag. Så vi hade kalas den 23 mars. Anton fyllde 5 år. Nyss hade jag honom i min famn och snusade i hans hår...

Anton prövade på att åka slalom också. Han fick gå lite i skidskola och tyckte att det var kul. Frida var dock lite för liten för att stå på skidor hon fick hålla sig till bobben.

Den resan vill jag gärna göra om. Vi bodde i de sk. Nallehusen. Super fräscha lägenheter barnvänligt och de låg mitt i backen. Kan varmt rekommenderas Jag och Anders fick även gå ut och äta en kväll. Vi hade spanat in något som hette Ribb end wing afton mumma var det...

// Erica

Inga kommentarer: