tisdag 25 maj 2010

Har just hem från Vår ruset här i Sundsvall. Oj oj vad det var mycket tjejer som rusade:)
Hur det gick för mig?? Man kan väl säga som så att det passerade förbi en hel del tjejer. Jag varken sprang, joggade, lunkade eller gick. Det kändes mer som om jag kröp fram. Hur jag än pinnade på så gick det inte framåt Hade kramp i 3km sedan gick det lite bättre.

Jag tycker inte om att gå.... batteriet i min Ipod tog slut efter 2km. Så sedan började jag kolla på de som passerade förbi mig när jag pinnade på. Det var glada rumpor, lessna rumpor små rumpor, platta rumpor, breda rumpor, gropiga rumpor. Sedan började jag undra på vilken rumpa jag har.... jag kom nog fram till att jag har nog en platt/bred med lite gropar...

Efter avklarade 5 km, så blev det lite picknick i gräset. Det var kyligt som attan. Kylan som hade förra veckan är som bortblåst. När vi var färdiga och hade packat ihop så kom den sista tappra tjejen gående mot mål... Jag fick en klump i halsen. Hon kom gående med hjälp med en rullator som stöd.... VILKEN tjej VILKEN vinnare... jag som klagade lite på kramp.... Är det någon som förtjänar en medalj i äkta guld så var det hon.
// Erica

Inga kommentarer: