torsdag 14 januari 2010

Syskonfoto!

Nuhar jag äntligen fått lite tid över för att pyssla lite. Det var längesedan sist. Men bättre sent än aldrig. Jag scrappade 2 LO av samma fotografi. Det är barnens syskonfoto från förskolan.
Här är den första. Den går med blå/lila toner Med lite lager på lager. Hittade även en spets i min a gömmor. När jag kollar på andra sidor på nätet där andra har lagt ut deras alster, så ser jag ju att jag är ju så stram och rädd att ta ut svängarna... Hmm jag måste nog utmana mig själv med att blanda färger och mönster mer...

Här har vi den andra. Den går i mörkrosa/silver. Det blev ingen rubrik utan jag använde biljetter med texten: Lillasyster och Storebror. Anton välja vilken han ville ha i sitt album. Han valde den mörkrosa..kan det vara för att det var stjärnor istället för blommor...

Inga kommentarer: