fredag 15 januari 2010

Det var så kul att pyssla så igår efter småttingarna somnat störttade jag ner i källaren och började plocka bland papper och annat kul. Då hittade jag kvadrater som hade klippt till vid något tidigare tillfälle.Vad jag hade tänkt använda dem till kommer jag inte ihåg men jag började klistra dem i ett mönster och lämnade vissa rutor tomma för att kunna sätta in foton. Undertiden som jag står och joxar på(måste stå för jag har lite ont i ryggen just nu) så kommer jag på att tänka på några svartvita foton som togs när jag och Anders gifte oss. Så det blev till att leta fram dem och börja mäta och klippa. 5x5cm är kvadraterna. Lite blommor och en biljett med texten Kärlek ett litet hjärt av metall (Jag tror att man kan klicka på bilden så blir den större). Sedan stannade min hjärna och jag kommer inte på vad mer man kan göra... Har någon nått förslag??

Inga kommentarer: