lördag 3 januari 2009

Vilken start på 2009!

Då var det ett nytt år 2009, men vilken start på det nya året då! Vi är sjuka igen! Och vad hade bacillerna på att bjuda denna gång? Jo förkylning! Feber hosta snor och hela baletten. Igår så var vi tvungna att åka in på akuten med Anton han hade falsk krupp och behövde få lite hjälp med andningen. Idag är han lite bättre men man hör att det är lite tufft i hans lilla bröst med andningen. Frida är mammig och vill bara bli buren själv så svettas jag men har dock ingen hög feber men kroppen kämpar väl emot. Hostar gör jag också men det händer liksom inget. Är liten som en hund vill bara andas med öppen mun flåsar ja, det gör jag säker också. Å vad jag älskar mitt liv just nu!!! Jag känner mig som en svettig, överkörd amöba. Anders ja, Han är väl i samma liga som jag. Vilken start på 2009!

Det var meningen att vi skulle åka tillbaka till Sundsvall idag men... det blir inte aktuellt idag.

God fortsättning på det nya året!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack!:)...så nu är det dax för mig att åka hem....har ni blivit nå friskare??hoppas allt är bra i all fall:)