onsdag 28 januari 2009

På scrappers blogg så...


var det en tävling. Man ska göra en LO eller ett kort. Det skulle gå i brun skala. Jag blev lite sugen så jag beslutade mig för att göra ett försök. Att scrappa efter en skiss är inte så lätt tycker jag och att sedan hålla sig till färgen brun gjorde det ännu svårare!!! Detta blev mitt bidrag...

Jag är en som är ganska stram när det gäller att scrappa. Tar inte ut svängarna .... vill gärna göra lager på lager och smycka mer.... Jag får nog gå nån mer kurs och få lite inspiration tror jag!!!

Hoppsan! När jag idag tittade på min LO så hade jag ju gjort ett stavfel. Hade stavat Galtström med 2 L istället för 1 som är den rätta stavningen. Men nu så har jag ändrat det. Alltid ska det vara nått!!
/ Erica

2 kommentarer:

Helena sa...

Hej och tack för kommentaren hos mig. Mitt första kort jag gjorde var en bit in i december så nog kan jag räknas som nybörjare. Gillar ditt kort och tro mig se att det står Galtström på kortet, kan det stämma?

Midscrap sa...

Jättefin LO! Roligt att du vill vara med i tävlingen=)

Mvh
Malin