onsdag 4 augusti 2010


OJ oj oj det är nu ett tag sedan jag lade in ett inlägg här... det är mycket nu. Sommar och semester vi åker både hit och dit upp och ner i vårt avlånga land. Just nu är vi i mina hemtrakter Piteå. Anders åker imorgon hem till Sundsvall ( han börjar jobba den 9:e) medans jag stannar kvar här i Piteå några dagar med Anton och Frida eller som jag brukar kalla dem Hilding och Vilding. Det är mycket gnabb nu mellan de två. Frida har röstresurser som värsta operasångerskan. Ingen ger sig i första taget. Men det är väl så det ska vara mellan syskon... Det är bara det att föräldrarnas tålamod är väl inte riktigt synkat med deras energi och gnabbhumör utan det blir mycket räknande mellan varven 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.
Sist jag skrev så hade jag planer på att fixa till mitt lilla pysselhörn. Detta är ju genomfört. Elfa hyllor med bra förvaring till alla mina prylar. Anders tror inte att jag kommer att lyckas hålla ordning trots mina insattser. Men det återstår att se....
Snart har en Cuttlebug som pryder mitt pyssel bord. Jag har länge velat köpa en men de är ju inte billiga precis. Men nu så hade jag sparat pengar och på Rima här i Piteå så hade hon hemma en maskin. Den skulle komma hem nu i veckan. Jag kan säga som så att jag skuttade ut som ett lyckligt litet barn...
Snart snart snart är jag hemma igen och då jäklar ska jag scrappa så det brinner i knutarna.
/ Erica

Inga kommentarer: