söndag 29 augusti 2010

En underbar sommar går nu mot sitt slut. Hösten väntar runt hörnet och väntar bara på att sätta igång på allvar. Jag har nu jobbat i två veckor...eller jobbat vill jag inte kalla det heller. Jag har haft lite inhopp på jobbet några dagar då och då. Första veckan var jag borta 3 dagar andra veckan var jag borta 2 dagar imorgon kommer jag också var borta. Varför?? Jag är förkyld eller luftrörs katarr som läkaren sa att jag hade. Men nu har jag varit sjuk i över 3 veckor och nu har jag fått nog. Jag köper inte den diagnosen och att det kommer att gå över av sig själv... näpp imorgon ska jag till Vårdcentralen (om man nu kan få en tid) för såhär kan jag inte ha en vecka till.... Så vi får väl se hur det går imorgon.
Det är inte bara jag som har varit sjuk. Maken har också varit sjuk. Så i lördags så släpade vi oss till expert stormarknad och tröstade oss med att köpa en ny TV. Nu har vi övergett min kära tjock TV. Men oj vilken större skärm det är nu med den nya..
/ Erica

Inga kommentarer: