söndag 15 november 2009

Oj det var ett tag sedan jag skrev i min logg. Det har varit mycket nu här... jobb, snuviga barn, dagarna rullar på fort som attan. Snart är det första advent och jag börjar komma in i jul andan. MEN i år har jag bestämt mig för att göra det mysigt här hemma hoppas att det kommer att bli en bra jul. Förra året så blev det ju bara ett enda stort fjasko eller den kanske är fel ord. Men vi var sjuka hela jul och nyår. Vi skulle fira jul hos mina föräldrar i Piteå men kunde inte pga. sjukdom. Jag var så super besviken förra året så i år planerar vi inte så mycket utan hoppas på det bästa helt enkelt.

Har planer på att nytt projekt.... eller det är flera men jag får nog vara lite realistisk på att jag inte kommer att hinna alla så det första jul projektet är att jag ska måla bokstäver och sätta upp på väggen. GOD JUL. kommer det att stå. Men jag är osäker på färgen vit eller röd... har ej bestämt mig än. Jag är så sugen på att sy också... men jag kommer nog inte att hinna men jag har spanat i lite änglar som jag tycker är så söta å lite hjärtan, stjärnor som man hänger upp i ett rep, söta julstrumpor godis koner. Ja det finns så mycket som jag vill göra. MEN det kommer nog inte att hinnas med. Men kanske...

// Erica

Inga kommentarer: