tisdag 24 november 2009

Mitt hjärta blöder....

...när jag nu sitter här och skriver ett inlägg och min dotter ligger i sängen och vrålar. Hon vill inte sova, kommer inte till ro, hon ligger och små sjunger och pillar på "gose grisen" sedan ligger hon och viskar mamma med klar röst. Det tar över en timma innan hon sover och vi (jag eller pappa Anders) ligger i vår säng brevid hennes. Å ikväll fick jag nog! Så nu blir det till att köra 5 minuters metoden.... men det är inte kul när man hör hur hon skriker, å tycker att man är dum och nu hör jag henne ropa på pappa.... lill gumman min!! 12 minuter tog det, 12 minuter av skrik å tårar och sedan blev det alldeles tyst i sovrummet. Men hon sover nu i sin säng svettig och slut efter all ansträngning Nu får det bli min tur att grina en stund....
/Erica

Inga kommentarer: