söndag 2 november 2008

Start med projekthäxan!

Hejsan!
Nu har jag tänkt ge mig in på ett nytt projekt: Blogga. Det verkar ju vara ganska kul, hur jag nu ska ha tid med det men vi får se hur det blir man kan ju försöka. Namnet projekthäxan tja, det kommer väl från att jag alltid har 100 bollar och projekt i luften, inte alltid att jag ror hem det. Men men det är lite kul med kaos.

Vem är jag bakom denna blogg?
Erica heter jag är 34 år bor i sundsvall. Gift med Anders och har två barn, pojke på 3,5 år flicka på 6 månader. Är just nu barnledig jobbar annars som förskolärare på en förskola i Sundsvall. Mina intessen är många, laga mat, baka, läsa böcker är några men att pyssla är nog mitt största intresse tänk om det kunnde vara ett jobb. Men då skulle det nog inte vara så kul.... Att " Pärla" och att scrappa det är de roligaste jag vet.. Har inte hållt på så länge kanske i 2 år. Jag började ungeför samtidigt med dessa intressen jag gick en inspirations kurs på Papperkungen i timrå det var en tjej från Panduro som visade lite hur man pärlade och lite om grunderna i scrapbooking. Jag fastnade direkt det är väl inte de billigaste att hålla på med direkt men HUR KUL som helst.

Jag kommer nog allt lägga upp lite alster som jag gjort här framöver måste bara klura ut hur man gör med bilder och sånt men det ska nog gå...

/ Erica

Inga kommentarer: