torsdag 13 november 2008

Pysselsugen

Jag är så sugen på att pyssla.....men så var det det här med tiden, Den räcker liksom inte till helt enkelt. Å jag är ju som sagt en som håller på med 50 saker samtidigt. Idag så började jag med en gardin. I vilket rum som den ska sättas upp i det vet jag inte. Köket eller sovrummet kanske...
Sedan är jag så sugen på att scrappa lite till Antons album.... å att pilla med pärlor det är ju oxå kul. Jag skulle även vilja tova lite äpplen som jag kan hänga i granriset på bron till jul

Men då var det ju det med tiden.... Just nu så har jag Frida sovandes i famnen. Hon är SUPER mammig just nu. Det går inte att lägga ner henne för hon vaknar direkt. Det är lite mysigt oxå att sitta med henne när hon sussar sött mot axeln, å jag känner tuttens rörelser mot halsen. Men Det är lite svårt att använda båda händerna när man ska skriva. Men men...

Men imorgon har jag tänkt göra lite pyssel med Anton. Lite ljuslycktor som vi kan hänga upp i fönstret. Han ska få måla lite barnbatsburkar med glasfärg....men vi får se hur det blir. Han kan ju va intresserad av nått annat. Det brukar oftast vara så...

/Erica

Inga kommentarer: