torsdag 14 maj 2009

Svärfar fyllde 60 år + en Möhippe pressent!

Jag blev klart med albumet! Till min hjälp hade jag Anders och hans syster Annica. Jag kommer att lägga in lite bilder senare. Det blev 20 sidor med kort och annat kul som vi hittade. Önskade att man hade mera tid men som alltid så är jag ute i sista sekunden. Men jag blev nöjd med resultatet. Och jag tror även att det uppskattades som pressent. Första kommentaren till första sidan blev:-" Vart ### har du hittat den här bilden?" Sedan stänge han albumet och tog sig en styrke tår. Han blev nog lite orolig för vad som kunnde dyka upp...

Igår så träffades 5 tjejer för att få till ett album till Sussie. Vi hade en möhippa för henne i april. Nu är det inte långt till bröllpet... så vi ville ordna ett album om möhippan. Inte fullt så lätt att få till. Men jag tror att det kommer att bli bra även där.
Jag har nu lunch rast. Jag sitter i gul princesskjol och krona. Det är förskolansdag och det firar vi med maskerad. Som tur var tog jag med mig ett par jeans som jag kan byta till när jag ska ta bussen hem.
/Erica.

Inga kommentarer: