fredag 13 februari 2009

Nytt och gammalt!

Detta är den nyaste LO som jag pysslat med det är ett kort på Frida när hon kikade in i en babyspegel. Jag var till Malin som har Scrappers och handlade lite smått och gott. Blommorna var en sak sedan så köpte jag en flaska Glimmermist som jag här har sprayat lite på blommorna och på fotomattan Lite kul med nya pysselsaker...

Denna är ett litet ihop plock av foton som jag bara har klippt runda och sedan limmat fast för många foton på Anton det har jag. Man ville ju framkalla varenda bild på lillmannen.( Kan det vara så med första barnet kanske?)
Denna tycker jag om den är väldigt enkel. Men fotot är så bra Anton käkar korv han håller inte i brödet utan i korvens ändar:)
Nu mer är det svårt att fota Anton han är alltid påväg och kameran slö så det blir mycket bilder på Antons rygg.
Här har jag också en enkel LO som jag tycker om. Fotot är i focus och han var ju så söt.

Inga kommentarer: