måndag 5 augusti 2013

Bara några.....


Dagar är det kvar av årets sommar semester! Sedan är det höst! Nja, inte riktigt men lite så känns det. Men jag brukar gilla hösten det är vackra färger, lite murriga kvällar så man kan ruva inne med tända ljus. Åh jag lovar i år ska jag bränna många ljus. Jag tänder sällan ljus men jag köper ofta nya ljus så jag har ett litet lager med block ljus....

Men först ska vi ha semester färdigt! Vi är nu i Piteå har varit här i 8 dagar men åker hem imorgon!
Det är en lycklig Frida som åker hem, hon har lärt sig att cykla OCH tappat tand nummer 2!
Hon lärde sig att hålla balansen, bromsa och stanna och att starta på en och samma dag. Benen går som bar den runt runt 

Vi har badat

Fiskat stort!


Maken plockade hjortron som blev sylt.
Vi fiskade på kondis

Och lite andra grejor hittade vi på!
Men imorgon är det dags att åka hem, börja förbereda sig för att börja jobba.


Inga kommentarer: