onsdag 12 juni 2013

Ojoj

Det gick undan med virkandet men oops så fel det blev! Så det bidde till att riva upp NÅGRA varv grrrr vad sur jag blev. Men slarvar man så....

Imorgon är det examen för sonen, tänk att han går ut första klass.  Jag började fundera på mins egna examensdagar. Det första jag kom att tänka på var kläderna ettårs hade jag ljusblå långbyxor Kina skor ett annat år hade jag hängselbyxor och korall röd tshirt. Mamma jobbade det året så pappa var på examen vi åt MAX hamburgare och jag spillde dressing på benet! Vad mycket jag kommer ihåg.... En byxkjol och en vit topp med jätte krage. Men det allra gräsligasteg jag hade var ljusrosa/cerise långrandig tights och en tvär randig långkofta med stå krage.... Wawawoom vad jag var fin! ;-)
Men imorgon är det Antons examen jag frågade vad han ville ha för kläder, skjorta med korta armar... Ville han ha, han kommer att va sååå fin! Med skjorta kofta jeansshorts. Frida valde rosa klänning,tights skor och kofta. Hon är en rosa dröm.

Inga kommentarer: