torsdag 20 januari 2011

Jag har liksom försvunnit från min blogg... Varken tid,ork eller lust har infunnit sig hos mig.
Det har varit fullt upp och lite till. Julen kom julen gick, året blev 2011 och nu börjar vi närma oss februari. Det är som om all luft har sugits ur mig och jag ligger här sladdrig och formlös. Jag kan skriva spalt vis med negativa meningar men vad hjälper det... NADA pling o plong! Det gäller väl bara att bita ihop och se till att saker blir gjorda.

På matsals bordet har jag och barnen samlat ihop alla julprynader och nu har de legat där i snart en vecka... prydnaderna verkar inte ha förstått att de ska packa ner sig själv i kartongerna som står nere i källaren..... Så nu får jag nog helt zonika ta upp kartongerna och packa själv då!!
/ Erica

1 kommentar:

Vera sa...

Man FÅR ha såna perioder i livet, även om dom inte är alltför roliga eller upplyftande *s* vad fyndig jag var nu :S
Känner att vi skulle kunna joina varann på soffan men isf sladdrig och formlös är jag skvalpig, svullen och otymplig. Min kropp är less och tärd, den säger att den går under om jag ens funderar på att bära fram ett till barn efter detta så nu ÄR det finito- done- over and out- när det gäller graviditeter!

Ta dina julsaker i örat innan du lägger dom i lådan så ska du se att det känns bättre och vem vet- kanske du slipper plocka undan dom på egen hand nästa år :)

Sköt om dig!
KRAM