onsdag 15 april 2009

En snabb uppdatering!

Det blev nått konstigt jag kunde inte fortsätta skriva utan jag fick helt enkelt börja om. Det har som sagt hänt mycket den senaste tiden. Det har varit födelsedagar Anton och jag fyllde ården 23 mars och då blev det kalas 2 helger på rad. Jag började jobba igen den 1 april och det var inte lätt vill jag lova. Stiga upp före ottan. Åka två bussar till jobbet (jag vill att Anders och barnen ska ha tillgång till bilen så att de kan hitta på något kul om dagarna och inte bara vara i närområdet.) Och sedan ska man fungera hela dagarna och jobba. Jag har somnat i soffan kl:20.30 varit helt knäckt. Men nu så står jag ut lite längre.

Jag har massor med foton som jag vill lägga in men vår dator pajjjjade ihop i helgen... men min super man ordnade till detta men nu så hittar jag liksom inte igen dem. Anders har flyttat omkring lite mappar så jag får göra det någon annan gång.

Jag har haft lite projekt för mig också den senaste tiden Lite pärlande har det blitt M på jobbet ville att jag skulle hjälpa henne med ett halsband hon hade köpt lite pärlor.. så då gjorde jag det. Sedan så var det en annan på jobbet som hade köpt "lite" pärlor på Malta när hon var på semester. Typ 3-4 kilo som jag skulle få + att hon ville att jag skulle göra lite ändringar på några andra smycken bilder kommer senare.

Scrappat har jag också hunnit med lite bilder på Anton. Jag har så otroligt mycket bilder att scrappa jag har bara hunnit göra på Frida. En bild bara i ROSA.

Frida fyller år idag! 1 år min lilla plutta tänk att det har hunnit gå 365 dagar sedan hon "kom"till oss efter 24,5 timmars förlossning. Nu är hon 1 år. Är i start gropen till att börja gå, det är vingligt men blir stadigare och stadigare för varje dag som går.

Nän nu är det dags för lite middag. Fisksoppa!
Kram Erica

1 kommentar:

Vera sa...

Men hej Erica!

Hur tusan hittade du mig?! Du har helt rätt- det är den "gamla" Sjödin :) Numera heter jag Engberg, snippade iväg till Kanarieholmarna och gifte oss jan-08. Har du kvar Flinkfelt eller har du bytt du oxå?

Vad kul att kunna hålla koll på varann datorledes, då vi inte setts eller hörts sen högstadiet! :) Vilka söta barn du har- eller ni kanske jag ska säga!!

Skicka gärna ett mail med telenr osv så kanske vi kan höras bättre via telefonlinjen- här vill man inte vara ALLTFÖR öppen med allt ;)

Sköt om dig!
Kram/Vera